3 gedachten over “Belgacom webmail”

  1. Ik krijg bij het opstellen van een nieuw bericht, zeer dikwijls de melding ” er is een fout opgetreden “. Dan kan ik niet meer verder. Ik kan NIET verzenden en kan ook niet bewaren. Dit blijft maar duren, lange tijd. Wanneer ik lange tijd nadien terug ga kijken is het gedeeltelijke opgestelde bericht volledig verdwenen, en moet ik alles herbeginnen.
    Hoe komt dat?
    Gisteren, zelfde probleem. Uiteindelijk heb ik in deze mail, die ik niet kon verzenden of bewaren, in die mail, rechts onderaan ” weggooien ” gedrukt.
    Nu is die VOLLEDIGE map, waarin deze mail zou bewaard worden, waarin nog andere, vroegere mails bewaard waren, deze VOLLEDIGE map is WEG. Geeft mij aan ” lege mailing lijst ” !! Hoe kan ik die map volledig terugvinden? Ik heb NIETS meer.

    Beantwoorden
    • Een mailbox kan niet verwijdert worden, wel een extra e-mailadres. Deze kunt u als volgt verwijderen:

      Let op! U bent alle data van het e-mailadres kwijt en deze is niet meer te herstellen. Zorg dat u eerst een backup maakt.
      Uw verwijderde e-mailadres kan nadien door iemand anders worden gebruikt!

      1. Login op Mijn Belgacom.
      2. Kies Bekijk uw producten
      3. Kies Mail
      4. Selecteer de gewenste mailbox in de dropdownmenu
      5. In Emailadressen/aliassen beheren kies voor het kruisje achter het e-mailadres
        Beantwoorden

    Plaats een reactie